Post by quispazterscontre on Feb 5, 2022 4:35:42 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hidden Hotel: Miami Mystery ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hidden Hotel: Miami Mystery IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen de bron ▞▞▞
▞▞▞ Hidden Hotel: Miami Mystery 2022 version ▞▞▞
Dit spel zuigt. Zal niet meer laden en ze hebben mijn geld nooit terugbetaald .... het is 2 jaar geleden dat ze weigerden mijn geld terug te betalen. Dit spelbedrijf heeft me opgelicht, ik betaalde voor onbeperkt spelen van 6 uur, ze sneden het af voordat ik zelfs maar aan 4 uur spelen kwam. Ik zou nul sterren geven als ik kon. Na bijna 2 maanden heen en weer e-mailen hebben ze mijn geld nooit terugbetaald of de onbeperkte tijd waarvoor ik had betaald hersteld.
Ik krijg geen hulp bij mijn probleem , zeg dan gewoon er geen oplossing vr is ,
Fijn spel
Later in het spel moet je 6 keer spelen om een enkele ster te verdienen.
Zoals anderen al hebben gezegd, leek de nieuwe toename van energie geweldig, totdat je er rekening mee houdt hoeveel energie elke scène nodig heeft om te spelen en hoe langzaam het duurt om de balk opnieuw te vullen. Dit spel was een van mijn favorieten, maar nu hebben ze het opgesloten achter een tijdsdruk of betalen om te winnen.Hun reacties op elke negatieve recensie zeggen dat hun updates bedoeld zijn om de game beter te maken, maar deze heeft het zeker erger gemaakt.
Hou van dit spel. Het is heel gemakkelijk om geld te winnen - met competities - en met dat geld kun je energie kopen, zodat je geen echt geld hoeft uit te geven als je wilt blijven spelen zoals in andere spellen! Alleen een paar vertragingen vind ik vervelend. 1- Op de tweede verdieping in de linkergang kan ik de vloer niet veranderen, zodat deze niet overeenkomt met de andere gangen. 2- In de Wills-kamer heb ik het gat in de vloer gerepareerd, maar het spel laat het gat nog steeds zien, dus dat is vervelend als de hel.
Ik hou van dit spel! Ik haat het dat je beperkte bewegingen hebt en het is gewoon een truc om geld te krijgen. Ik zou graag iets meer kansen dan 5 hebben. Ik raakte ook een wegversperring. De game zegt dat ik moet updaten, maar als ik naar de Play Store ga, is er geen update-knop.
Lijst van Nintendo 3DS-spellen - Wikipedia
Het spel is super leuk maar het wilt nu niet meer verder. Als ik het spel open doe gaan de deuren open en dan staat dat meisje op het scherm en dan wil het nietmeer veranderen. Ik zou graag verder willen spelen want het is leuk
De graphics zijn best cool, maar de advertenties zijn beter dan het eigenlijke spel. EDIT: Ok, ik heb het gevoel dat het een beetje saai wordt. Als je naar apps zoals Homescapes en dat soort dingen kijkt, krijg je een heel verhaal te spelen. Het is gewoon mijn mening, maar de verhaallijn hierin is nogal saai. En als je zulke goede graphics hebt terwijl je geen verborgen dingen kunt vinden, dan moet je ze toevoegen aan het gedeelte verborgen voorwerpen. Bedankt!
Verslavend
dit spel is tot nu toe leuk. niet vragen om echt geld uit te geven, hoewel er een manier is om dat te doen. Nu ik verder ben in het spel, hebben mijn oude ogen het moeilijk om enkele van de spinnenwebben te zien die je moet vinden. Ze lijken "lichter" van kleur te zijn geworden, waardoor ik het moeilijk kan zien. Maak ze dus niet te veel lichter. Het enige andere verzoek dat ik heb is als ik een spel verlies omdat ik iets niet kon vinden, laat ons alsjeblieft zien waar het was. Mijn nieuwsgierigheid moet worden bevredigd over de reden waarom ik verloor.
Ik hou van het spel en het verhaal. Het bevroor onlangs en ik verloor mijn opgeslagen spel en het begon me opnieuw. Ik hoop dat ze dit oplossen want het is echt een leuk spel. Ik heb twee keer verwijderd en het werkte nog steeds niet. Corrigeer de bugs alstublieft. Bedankt voor het ondersteuningsteam dat me heeft geholpen en aangegeven wat ik moet doen! Zeer snelle reactie. Nogmaals bedankt
Kunnen jullie dat spel nu niet in het Nederlands zetten, vele talen, doch geen
Was een geweldig spel. De laatste update heeft alles verpest. Het kost meer energie om een scène af te spelen, maar de energie wordt opnieuw gevuld met dezelfde snelheid als voorheen. De scène waar ik aan werkte, bevindt zich nu in de superharde modus en ik heb maar 30 seconden om nog meer items te vinden dan voorheen. Wat een grap werd deze game letterlijk van de ene op de andere dag. Ik twijfel of ik het nog veel zal spelen. Het was lang genoeg aan het praten om er doorheen te komen, zoals het nu was, het gaat jaren duren. Ik sla over.
Na de laatste update start mijn spel niet meer op. Mijn energie gaat er wel af, maar dat is het dan. Erg jammer want ik vind het een erg leuk spel
Ik ben dol op deze game die ik jaren geleden begon te spelen, toen kreeg ik een andere telefoon en kon ik de game niet overzetten. Het is ongeveer een jaar geleden en besloot opnieuw te downloaden. Ik hou nog steeds van het spel en ik ben dol op de veranderingen die zijn aangebracht. Ik ben zo ziek van alle match 3-games die er zijn, zou graag meer van dit soort games willen zien met renoveren en het verschil vinden of mahjong. Ik heb nog een lange weg te gaan in dit spel en ik kan niet wachten om 5 sterren te blijven volhouden!!!
Hidden Hotel APK voor Android - app download gratis
De game is erg verslavend en heeft een geweldige gameplay. Ik heb talloze uren verloren met het spelen van dit spel, waardoor mijn team de eerste plaats won, alleen om mijn beloning of vermogen om deel te nemen aan de race met een hoger niveau niet te ontvangen. Bovendien is hun "24 uur onbeperkt spelen" geen volledige 24 uur en de klantenservice is niet snel met hun resolutieniveau. Helaas ben ik bang om dit spel te blijven spelen uit angst dat ik niet eerlijk wordt beloond voor mijn inspanningen.
Hidden Hotel: Miami Mystery [v1.1.63] APK Mod voor Android
Het enige probleem dat ik tot nu toe heb gehad, is wanneer ik een ster gebruik en het is het einde van een dag, het brengt je energie weer op max. een paar keer heb ik niet opgelet en dat deed en mijn energie was nog steeds rond het maximale bedrag. als ik had gewacht tot nadat ik een paar keer had gespeeld, zou het mijn energie hebben gemaximaliseerd in plaats van helemaal niets te krijgen. ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen... behalve dat vind ik het geweldig.
Vind ik heel leuk
App door, Tilting Point. Inhoudelijke beoordeling, iedereen. App geüpdatet, 12-13-2021. Apk-versie, 1.1.72. Categorie, Avontuur. Grootte van App-apk
Het spel reageert vaak heel traag, vaak je vaak lang moet wachten. Voor de rest is het een superleuk spel om te spelen. Het is een aanrader.
Tattoo my Photo 2.0 Mod APK 3.1.12. Nov 26, 2021. Hidden Hotel: Miami Mystery v1.1.72 mod. Nov 26, 2021. DRAGON BALL Z DOKKAN BATTLE v4.20.1 mod.
Hidden Hotel: Miami Mystery Dobrodružné uieg
te lang spelen voor een ster
Waardeloze update... Ik weet dat ik 420 energie heb en het kost 45 energie per level... Maar als ik geen energie meer heb, duurt het 45 minuten voordat ik weer een level kan spelen!! Vroeger was het 110 energie en 15 energie per level, daar kon je 7 keer mee spelen en als je 15 minuten wacht kon je weer spelen... Je verlaagde mijn vermogen om het spel te spelen, verander het terug of gaf ons 420 energie en per level 15 energie om te spelen, zodat het leuk blijft. Als dat niet het geval is, kan het spel misschien worden verwijderd.
De update maakt het niet beter! Eigenlijk was het een leuk spel. Leuke scenes voor zoek en vind geld. Je kon elk half uur genoeg energie opbouwen om weer een spel te spelen. Nu is dat veranderd omdat je ipv 15 punten, 60 energie punten nodig hebt om een spel te spelen. Dus el elje 2 uur heb je weer genoegje. Super jammer dit wil spelen je het juist minder gaan. Heel raar en hopelijk gaan ze dit snel veranderen anders gooi ik m eraf.
Ik vind dit spel erg leuk. Met de laatste update ben ik echter niet zo blij. Ik ben niet jong met snelle ogen en nu verwacht je dat ik 18 items vind in 45 seconden zodat ik drie keer zoveel beloningen kan krijgen, dat is belachelijk. Maak dat een optie voor ons, dwing het ons niet op. Ik worstel met de 60 seconden, maar na een paar pogingen krijg ik het uiteindelijk, maar deze 45 seconden zuigt gewoon mijn hele leven. Verander het alstublieft.
Deze game is zo geweldig dat je blijft zoeken naar de items. En als je ze vindt, sta je versteld dat het recht voor je neus was. En ik heb er echt van genoten dat ze je navullingen voor verlichtingsbouten gaven. Zonder dat je er een hoeft te kopen. Ook dat je advertenties kunt bekijken om meer te verdienen. Ik raad dit spel aan aan iedereen die op zoek is naar avontuur en ook spanning nodig heeft. Je verveelt je ook nooit, mijn respect en hart gaan uit naar de mensen die dit spel hebben ontwikkeld. De graphics zijn op punt, het is niet generiek.
Télécharger Hidden Hotel: Miami Mystery MOD APK (Argent illimité/Stars/Brushes/Energy/Tickets) · Hidden Hotel Miami Mystery MOD APK cover
Tof spel
Meer opknappen van het hotel en minder telefoontjes, enz. Je maakt het onmogelijk om een wedstrijd in 55 seconden te winnen en je ging terug naar gekke dingen, in plaats van het hotel op te knappen, nadat je zo hard had gewerkt om 1 punt.
Dit is echt een vermakelijk spel. Het heeft de klassieke aanpassing, maar met een twist: het is een spel met verborgen voorwerpen! Ik heb het gevoel dat deze game is gemaakt met mensen die moeite hebben met puzzelen in gedachten. De game heeft een goed verhaal (tot nu toe alleen op dag 5) en de graphics zijn goed gemaakt, zoals elke objectgame zou moeten zijn. Mijn enige echte probleem is dat de game een beetje gevoelig is als het gaat om inzoomen op scènes, maar ik denk dat het probleem te klein is om punten vast te leggen. Ik vraag me af wat er in het hotel is gebeurd.
Hidden Hotel: Miami Mystery Dobrodružné uieg
Hou van dit spel. Had een probleem waarbij het spel niet verder dan 87% laadde. Ik was niet bereid om de kans te grijpen om de app opnieuw te installeren, omdat ik weet dat ik mijn voortgang zou verliezen (is al een keer gebeurd), dus eindelijk bedacht ik hoe ik een update kon forceren, en DANK DE HEER, het werkte!! Alles is goed in de wereld nu! 😁 Bedankt aan de ontwikkelaars voor het maken van een spel. Ik hoef geen vormen te matchen en blijf WEKEN op EEN SPEL vastzitten om verder te komen! Dit is mijn favoriete spel aller tijden! Nogmaals bedankt!
Ik ben dol op dit spel Ik heb dit spel gedownload op al mijn telefoons en tablets. Er zijn niet zoveel advertenties die verschijnen zoals bij alle andere games. En het is heel uitdagend. Blijf op de hoogte van het goede werk dat in deze game wordt gestopt. Nogmaals bedankt.
Het spel is leuk, het is soms moeilijk om iets te vinden in zo'n paar seconden. Het is ook moeilijk om een level omhoog te gaan, er zijn veel taken die gewoon stom zijn. Wil je iets opruimen, dan is er een probleem en moet je het weer opruimen (het kost je sterren). Ik wil het hotel gewoon mooi inrichten. Maar de verborgen spellen zijn leuk en uitdagend.
De makers van dit spel hebben honger naar geld. Ze geven je alleen genoeg energie om te vullen, MISSCHIEN, één ster, en als je geen energie meer hebt, adverteren ze deze "geweldige" deals om je te verleiden om te kopen om vooruitgang te boeken. Anders moet je wachten tot je energie vol is, wat een goede 8 of 9 uur duurt. Dit spel is verslavend, wees gewaarschuwd, als je rond dag 15 komt, zul je niet zo snel vooruitgaan in het spel als je normaal zou doen zonder geld uit te geven. Ik ben teleurgesteld en stop ermee.
Als je gestresst wordt gespeeld dan dit.🤮🤮
Deze game was geweldig tot de meest recente update. De tijd voor het voltooien van een taak is belachelijk. En de nieuwe beleving van de verschillen is minder dan plezierig. Ik heb echt geld aan dit spel uitgegeven en ik haat het om het te verwijderen, maar het is niet leuk meer. Het is jammer dat een goede game verpest moet worden door zinloze updates. Hoop echt dat makers echt luisteren naar de mensen die hun games spelen.
Ik speel dit spel graag, alle problemen die ik had opgelost, en de mensen bij de walvis-app zijn beleefd en behulpzaam. Ik raad dit spel aan iedereen aan, altijd leuk!!!
Het spel is leuk. Ik heb echter enkele klachten. Eerst verzamelde ik 300 energiepunten en kon ik van al die energie maar 2 sterren verdienen. Eén scène die perfect wordt gespeeld, verzamelt slechts ongeveer 5% van een ster. Ten tweede lijkt het erop dat je geen combo-tegoed geeft aan het laatste item dat in de scène is gevonden. Als je een combo-booster gebruikt, krijg je 80000 punten, maar als je combo 10 krijgt, krijg je slechts 20000 punten, wat niet eerlijk lijkt.
Death Incoming! Пригодницькі ezw
Had een beoordeling van 5 sterren, maar heb deze vandaag verlaagd naar 2. Ik speel dagelijks en heb een behoorlijke investering gedaan (aangezien het een spel is), dus was teleurgesteld om te zien dat de levels nu 60 energiepunten kosten om te spelen. Dat is een opslag van 300% van de ene op de andere dag. Ik kom over een paar dagen terug, maar als het zo steil blijft, zal ik teleurgesteld zijn om te stoppen met het spelen van dit spel.
actie / avontuur • Greg Berlanti en Marc Guggenheim ... brothers-in-law af naar Miami om een drugsdealer tegen te houden, die drugs levert in Atlanta.
Hou van dit spel. Ik vind het vooral leuk om het hotel te restaureren en verschillende dingen uit te kiezen. Ik geniet ook van de intriges en het mysterie en de spanning, evenals het vinden van de objecten. Ik denk dat deze game voor elk wat wils had. Fantastisch spel tot nu toe. Ik wilde deze recensie bijwerken om deze game en de eigenaren ervan verder te complimenteren. Ik had een probleem en ze reageerden niet alleen snel, maar losten mijn probleem ruimschoots op wat ik had verwacht en ik was veel meer dan tevreden
Spel crasht constant! Zeer repetitief spel. Voorwerpen verborgen achter en onder en in andere dingen. Moet advertenties van 30 seconden na elkaar bekijken om harde scènes te passeren.. Niet aanbevelen.
Jammer nog niet alleen maar de harde modus
Wil het spel spelen ma der is geen verbinding zegt het spel dak wel verbinding?
Ik was dol op dit spel, maar aangezien je extra dingen moet kopen in plaats van wat te verdienen terwijl je speelt, is het niet de moeite waard om te spelen.